czwartek, 2 kwietnia 2015

Inspirations S/S 15

Siema! Dziś przedstawię kilka inspiracji na wiosnę, zaczerpniętych od projektantów high fashion, ze znanych sieciówek, blogów, internetu. Będą przestawione w tym poście jak i w kilku następnych, moje osobiste interpretacje tego co jest na wybiegach, na ulicy, w Vogue, Elle, Harper's Bazaar. Zawsze staram się, tak jak już zaznaczyłam, INTERPRETOWAĆ trendy według własnej estetyki, a nie ślepo za nimi podążać. Wybieram to co pasuje do mnie i mojego wyrażania siebie. Kiedyś kupowałam rzutem na taśmę wszystko co pokazuje się jako krzyk mody i każda fashionistka MUSI to mieć. Oczywiście w kolejnym sezonie pół szafy trafiało do Caritasu, albo recyklingu... zupełnie bez sensu. Przyznaję, cały czas poszukuję, lekko modyfikuję swój styl, jednak zawsze trzymam się pewnych ram, które od dobrych paru sezonów funkcjonują w mojej szafie i głowie. Mam nadzieję, że ta konsekwencja zostanie dostrzeżona :))

via pinterest.com
Sally LaPointe S/S 15
Maison Martin Margiela via lagarconne.com
Acne studios via pinterest.com
via pinterest.com

Alexander Wang S/S 15 Tego chyba nie muszę komentowac.. AW NY zawsze jest 100% w moim guście, włożyłabym od niego WSZYSTKO <3 

Alexander Wang S/S 15

Alexander Wang S/S 15 Mam nawet bomber jacket trochę zainspirowany tą bluzką, który zaprezentuję w niedługim czasie ;)





via cottonlove.co

Anthony Vacarello S/S 15 via elle.pl
Ikona:)




kwintesencja grunge'u via tumblr.com








Marni F/W 13







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz