niedziela, 12 lipca 2015

After Open'er Festiwal 2015

No cześć! Dawno nic nie wstawiałam, troche byłam zabiegana. Juz po Opener Festiwal, byłam na pierwszym dniu, wrażenia jak co roku zajebiste:) Moje koncertowe cele: A$AP Rocky, Alt-J, Chet Faker no i oczywiście Die Antwoord. Wszystkie koncerty na które liczyłam wypadły bardzo dobrze. Jedyne co mnie zawiodło to Die Atwoord o szalonej porze i na tent stage ( kogoś kto organizował po...niosło) Jak można skakać do techniawki po prawie 12 godzinach festiwalu? No i A$AP nie zagrał wiekszosci moich piosenek...:( Nie udalo mi się zrobić zdjęcia swojej stylówki, ale mam małą pamiątkę na insta.

Tymczasem dzisiejsze zdjęcia w ciekawym miejscu w moim mieście, które odkryłam bardzo niedawno (odkryłam to duże słowo.. zostałam tam zaprowadzona) Nie przeszkodziła nam szalona pogoda i cudem trafiłyśmy na moment w którym nie padało:)) Stylizacja w klimacie lekko rockowym, troche minimalistycznym, a kluczowym punktem są moje ulubione(a przez większość osób znienawidzone i nazywane kapciami sprzątaczki) buty Vagabond :)) Czekam na Wasze opinie w komentarzach:)





Melonik/hat H&M (z przed 3 lat) 
Biżuteria/ Jewllery H&M
 T-shirt Terranova 
Joggers Reserved
Buty/ Sandals Vagabond model Erin






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz